"پوسته دیگر"؛ طرح جواهراتی متفاوت از آکیکو شینزاتو / گزارش تصویری


به گزارش گالری آنلاین جامعه درگیر زیبایی و قدرت آن است. از بهبود چهره با لوازم ساده ای مثل آرایش کردن تا عمل های زیبایی، ما همواره به دنبال راهی برای اعلام حضور خود و برداشت دیگران از موضع ظاهریمان هستیم. گاهی دیگر آن فرد همیشگی نیستیم... البته در ظاهر. این ویژگی شبکه های اجتماعی برای نمایش افراد است که اجازه می دهد آنگونه که می خواهند حضور خود را اعلام کنند؛ خواه از راه عکس های ویرایش شده و یا تأکید بر جزئیات خودخواسته، و هویت فردی را پدید بیاورند.

مشاهده این رفتار مجازی و پیگیری برای ایجاد جذابیت فیزیکی، آکیکو شینزاتو را بر آن داشت تا "پوسته دیگر" را با ظرافت طرح کند و تحت تأثیر جواهرات و وسایل تزئینی قرن نوزدهم، به خصوص عینک های پنسی آن دوره و سازه متفاوتشان، مجموعه جواهرات خود را معرفی کند. این جواهرات به آن بخشی می پردازد که برای مردم تأثیر مهمی در نگاه اول می گذارد: چهره صورت. این طراح مستقر در لندن، با استفاده از عناصر باارزش مثل چرم و کریستال های قیمتی، و ترکیب آنها با فلزات منعطف، نشان می دهد چگونه می توان به راحتی در ترکیب صورت تغییرات مهم ایجاد کرد.

"پوسته دیگر" از دو بخش تشکیل شده است: "آرایش صورت" و "گذاشتن عناصر هویتی روی چهره".

"گذاشتن عناصر هویتی روی چهره" در واقع مجموعه ای از قطعات چرم است که اعضا چهره فرد دیگری روی آن ترسیم شده است، اما به شکل یکپارچه روی صورت دیده می شود. هر عضو هویت پنهان دیگری با خود دارد، در حالیکه مجموع آنها به کلیت هماهنگ درآمده است.


قطعه چشم/سر ساخته شده با برنج طلااندود، چرم گیاهی قهوه ای و آیینه


قطعه چشم/سر ساخته شده با برنج طلااندود، چرم گیاهی قهوه ای و آیینه


قطعه بینی ساخته شده با برنج طلااندود، چرم گیاهی قهوه ای و آیینه


قطعه دهان ساخته شده با برنج طلااندود، چرم گیاهی قهوه ای، مروارید آبهای شیرین و آیینه


قطعه گوش ساخته شده با برنج طلااندود و چرم گیاهی قهوه ای


قطعه چشم/سر ساخته شده با برنج طلااندود و کریستال سوارفسکی


قطعه بینی ساخته شده با برنج طلااندود و کریستال سوارفسکی


مجموعه جواهرات "پوسته دیگر"


قطعه چشم/سر ساخته شده با برنج طلااندود و کریستال سوارفسکی


قطعه گونه ها ساخته شده با برنج طلااندود و کریستال سوارفسکی


logo-samandehi